Dacă te întrebi ce este de fapt un brand endorser, răspunsul e simplu: un reprezentant al brandului în față consumatorilor. Pentru a comunica live cu consumatorii, brandurile au nevoie de influenceri care pot discuta în teren cu toți oamenii interesați. Aici intervii tu. Ca brand endorser trebuie să povestești despre produse și campanii de marketing, să oferi mostre sau să premiezi consumatorii fideli.
Îți faci cont și
completezi profilul tău.
Alegi proiectele în
care vrei să te implici.
Dacă ești selectat,
parcurgi un training scurt.
Implementezi proiectul
alături de echipa.
Primești plata în 2 zile.
Transparent și cu
contract 100% legal.
În majoritatea proiectelor vei regăsi probabil mai multe componente dintre cele de mai jos, dar în principal sunt 4 mari tipuri de proiecte în care vei putea lucra:
Durata medie de lucru în proiecte
Vârsta media în TheSquad
Noi, în medie, în fiecare lună
Pentru fiecare proiect în care te vei implica vei beneficia de training online sau offline, pentru a știi totul despre produse, branduri și obiective. În plus, dacă ești la început, cursul online “Introducere în sales promotion” disponibil în platformă te va transforma rapid într-un expert.
De obicei, cam oriunde pot fi găsiți mulți oameni în același loc. În funcție de proiect sau de sezon, vei lucra în:
În hypermarket-uri au loc cele mai multe activări de brand.
Festivalurile sunt locul perfect pentru experiențe de brand.
Câteodată, activarile se pot petrece și în parcuri sau piațete publice.
În timpul liber, consumatorii sunt mai relaxați.
Daca te intrebi in ce masura ti s-ar potrivi tie activitatea de brand endorser, nu-i nevoie. Poti afla chiar acum cu acest test scurt:
Alegi proiecte, lucrezi când vrei, câștigi banii tăi.
Primul pas în cariera ta și în lumea marketingului.